Trevligt slut på en söndag...

Tänkte bara säga godnatt och så för jag är väldigt trött.. har varit en riktigt rolig kväll med trevligt folk! <3 kollade förresten på långfilmen som va på 4:an innan, den var ju riktigt bra. Kom inte ihåg va den hette men va något med flight iallafall haha. Nä nu ska jag bära in min gulliga hund till sovrummet .. hon sover som en stock i soffan just nu. Så söt så! :* aow! Aja, natti natti på er!

Måste bara säga att Bella är världens bästa vän, taaaack så mkt för att du finns gumman En vän som dig borde alla ha. Är så glad att just jag får vara en av dina vänner. Du finns alltid där när det behövs och kan prata om allt med dig. Loooove you darling ' :*



Kommentarer
Alexandra

sv: haha ja det gör du verkligen gullet :)

2010-10-10 @ 23:50:59
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Anonym

bäst ärru!! jag älskar dig bästa vään <3

2010-10-11 @ 10:11:10
URL: http://bellafarago.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0