Ska man orka gå upp eller..

Så skönt att ligga kvar i sängen så det finns inte, hade kunnat ligga här under täcket hela degen om jag velat. Kollar man ut genom fönstret så ser inte vädret så lockande ut heller. Usch usch.. kollat lite på film, stomp the yard, riktigt bra film. 2:an har ju kommit ut nu med, så får bli att ladda ner den sen och kolla på. Dagens negativa än så länge är att mitt abonnemang från tre till telia skulle gå över te telia inatt vid 2, och de verkar ju som det hänt något iallafall för har ingen täckning på min gamla mobil med 3, eller alltså går inte ringa och så på den, men sen står det ingen service på min iphone, så går inte få tag på mig för tillfället. Får nog gå ner till expert eller något sen, ringa telia kanske för så ska de ju inte bli. Aja.. det löser väll sig. Nä får nog bli lite frukost nu. Annars är jag inte hungrig sen när det blir middag, haha. Puss på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0