Sjuk igen?

Känns verkligen som jag börjar bli sjuk igen :s vill verkligen inte bli det! Har ont i hela kroppen och småfryser, brr! Men har jobbat idag iallfall, men slutade halv 2 så det var rätt lugnt. Nu ikväll kommer mormor&morfar för att fira filip lite, han fyller år på söndag nämligen. Så blir god mat & sådär. Sjävklart idol sen också. Tyvärr får jag nog gå och lägga mig ganska tidigt ska upp kl 7 och jobba på malmis imon. Puh, känner inte alls för det som jag mår nu, men så är det. Ska jobba först 7-10 och sen på eftermiddagen 14-17. Men det ska jag nog klara av! Lovade ju er bilder på vad jag köpte i stan, men har verkligen inte orkat.. men det kommer! Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite och så. Hoppas ni får en bra fredag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0