Lördag morgon..

Somnade ganska tidigt igår, kollade ett avsnitt av paradise hotell sen somnade jag nog tror jag, kom inte ens ihåg. Men sen har jag vaknat flera ggr inatt för att hunden har sprungit runt och hoppat upp och ner från sängen osv. så arg jag var där ett tag men men, vi båda somnade om tillslut och vaknade vid halv 9. Dagen idag blir lugn, får se om jag ska börja måla om mitt rum lite eller om det får vänta. Adam kommer hit i eftermiddag, men ska inte göra något speciellt.. dom flesta ska väll till årsfesten eller till byås men inte vi inte, haha. Jag ska upp och jobba kl 6 imorgon, jippiiie. Men nu blir det ett till avsnitt av paradise. Kraaaam !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0