Ikea & väla

Gick upp vid halv 10 idag och vid 11 åkte jag, adam, gustav & bella till helsingborg. En lite roligare söndag måste jag säga, annars är det så tråkigt! Hittade lite små saker på ikea, kommer nog bli fina på mitt rum sen. Va inne på väla också men där blev det inte mycket köpt, hittade en tröja bara. Fast kollade inte så mycket heller.. orkade inte. Somnade ju inte förrens vid 4 eller något inatt så kanske inte så konstigt att man var trött. Va segt och köra till helsingborg med, regnade ju en del. Men jag slapp iaf köra hem. Nu har jag nyss kollat på ensam mamma söker, typ mitt favvo program. Nu blir det att se robinson på datorn, missade de på tvn sist. Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0