Idag blir det nog sängen tidigt..

för imorgon blir det nämligen jobb på dagis.. så börjar redan vid 8 så blir en lång dag. Är nog bäst att va utvilad då, och jag ber till gud att jag inte har sån jävla allergi imorgon, för då blir det verkligen jobbigt. Varit med bellis i eftermiddag, kul som vanligt. Gick först hem till henne och hon åt sen gick vi ut och gick en långrunda, riktigt fint väder ju. Sen hänkade hon med hem till mig en liten stund och sen var jag snäll och körde hem henne, tyckte inte hon skulle behöva gå ensam hem. Har varit hos mormor en liten stund också, skickade faktiskt en blomma till henne idag med sånt dära blombud, lite gulligt faktiskt! (a) har ju lovat att lägga upp bild på kläderna men jag tror jag ska sluta lova hela tiden, för ni blir säkert bara irriterade på mig, haha. Men dom kommer komma upp så snart jag får tid till det. Missade ju fasiken paradise innan med, sååååå irriterande. Trodde man kunde kolla på datorn men nej, elr jo men då får man betala men är nästan bud på det asså. För kommer säkert bli att jag missar det fler ggr pga något. Får se som sagt. Men ah, vi hörs imorgon peeeeople! :) <3


jag vill tillbaka till värmen typ.. hur soft hade inte det varit att ligga där nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0