Hemma för en stund!

Igår var jag mer död än levande kändes det som, så orkade inte skriva mer sen på kvällen. Hade feber och mådde kasst, trodde aldrig jag skulle orka upp idag. Men mår ändå hyffsat idag och har jobbat 3 timmar nu. Är hemma en stund nu, men vid 14.00 är det dags för 3 timmars jobb igen. Tänkte gå upp och kolla på innebandy snart, herrlaget har serie - premiär idag. Hinner iallafall kolla en liten stund. Ikväll blir det mys kväll med adam, bella & gustav. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, spela spel och kolla film kanske? Ja det blir nog bra. Får hoppas inte min feber kommer tillbaka bara. Nä om jag skulle ta lite och äta innan jag går. Vi hörs senare! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0