Halmstad - Shopping - Hbk

Vaknade runt 9 idag och softade fram tills halv 2 typ.. då tog jag bussen in till stan. Mötte upp erica och hennes kompis och gick till sandys och åt.. sen gick vi runt i affärerna. Hittade inget direkt, bara en halsduk och en skjorta. Efter det gick jag och erica och satte oss på espresso house, tog en varm choklad! Sen drog vi bort till örjansvall i regnet, brrr. Hade ju sittplats som tur va så vi slapp stå. Men vilken jävla skit match rent ut sagt, dom spelade inte bra för fem öre. Inte något utav lagen egentligen men men, matchen slutade iaf med 2-0 till aik. Åkte med adams mamma&pappa hem sen, så snällt av dom att köra hem mig. Hade inte varit så roligt att ta tio bussen hem och stå där och vänta i mörkret direkt. Dagen har varit bra och det var roligt att träffa erica som jag inte träffat på jag vet inte hur länge ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0