Halmstad och shopping !

Idag åkte jag och adam in till stan för att shoppa lite :) fick med oss en del hem iallfall. Eller okej jag köpte rätt mycket eller inte mycket men det kostade så nu blir det inte mer kläder på ett tag. Kommer nog bilder på det imon, för visst är det roligare med bilder? :) haha. Har inte min kamera här annars kunde jag lagt in det nu. Börjar redan bli trött, fast har sovit jätte dåligt inatt. Mådde inte alls bra i morse när jag vaknade, kunde knappt prata, men blev lite bättre under dagen. Men nu är jag jätte hes igen.. usch. Har inte tid att bli sjuk nu, ska jobba imorgon på förmiddagen också, men får se hur det blir med det :/ behöver ju verkligen jobba! 

Hade en mysig kväll igår.. badade ju och kollade på idol. Inatt har vi sovit i rydö, har passat adams lillasysters marsvin, hihi. Snart ska vi dit igen, äta lite och spela kort! En lugn och mysig helg detta ♥


En dagens bild på mig och min underbara pojkvän innan vi åkte till stan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0