Gääääsp

Auuhu, vad trött jag är. Har fan ont i hela kroppen känns det som. Är inte van vid att stå så mycket varje dag. Men gillar verkligen att jobba på dagiset, dagarna går så himla fort och trevlig personal som jobbar där! =) När jag kom hem gick jag ut en runda med min goaste bella som vanligt (a) hihi. Lääängtar till imorgon, då ska jag och min fina mamma in till halmstad till pernilla och bli klippta och färga håret båda 2, eller slingor får det bli. Funderar på mörka slingor fast ändå inte... tycker om mitt ljusa hår som jag äntligen har fått tillbaka nu typ! Aja, jag får bestämma mig där helt enkelt, eller så får hon bestämma. Ska bli skönt att klippa sig och så iallafall, verkligen på tiden för mig, haha. Ska hinna med att lämna tillbaka ett par stövlar som linnea köpte till mig för ett tag sen är det tänkt också, men det ska nog hinnas med. Stövlarna är super snygga men tycker inte dom passar till något och då är det onödigt att köpa dom, för dom kommer antagligen stå hemma i garderoben mesta delen. Nog tjatat om det, ska kolla på paradise hotel nu ;) Godnatt finisar! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0