Gå inte gå in på min blogg :(

Vet inte ens om detta inlägget kommer synas.. men skriver iaf! Går ju logga in på blogg.se men när man ska gå in på min blogg och kolla på den så kommer det bara upp not found, aja. Fixar väll sig sen. Snart ska jag åka med Adam och Slingan till rydö, eller dom får släppa av mig där hos adams familj. Sen åker jag med dom därifrån och kollar på matchen. Idag möter torup/rydö kvibille. Det är idag det gäller, om dom ska få kvala eller inte. Så det blir nog en tuff match att se på. Sen senare i eftermiddag kommer Bella och Sophie hit, blir tjejkväll! Hihi, såå mysigt! Blir nog pizza, film och massa gott tror jag (a) hihi. Nu måste jag dra, hörs senare!


Kommentarer
Anonym

massa mys <3

2010-10-02 @ 13:05:25
URL: http://bellafarago.blogg.se/
Sannalitens

Svar: Okej! Har du haft en bra vecka då? :)

2010-10-02 @ 22:24:26
URL: http://sannalitens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0