Fredag och helgen är här!

Har precis ätit en jättegod kycklinggryta med pasta som jag och adam gjort! Vi är verkligen duktiga på att laga mat får jag säga, blir alltid lika gott! Mitt i maten fick jag ett samtal från smålandsstenars fotbollstränare, haha! Riktigt pratglad, snackade säkert 10 min haha. Han tyckte jag skulle komma dit och träna =) Så får kanske göra det, men lite pinsamt :$ aja, kan ju alltid testa träna där iallafall! 

Aja nu ska jag och baby bada, så jävla skönt det ska bli. Efter det blir det såklart idol! Spännande. Hoppas ni får en bra fredagkväll, hörs kanske sen!



Kommentarer
sophiiie :D

klart du ska prova att träna! :D

2010-10-09 @ 11:57:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0