Ensam mamma söker & promenix med Bell ♥

Eftermiddagen blev faktiskt inte så tråkig som jag trodde att den skulle bli :D haha. Kollade lite på ensam mamma söker, har missat de på tv.. så kollat på tv3 play.. så nu är jag helt fast som säkert många andra också är! :) sen har jag varit ute och gått med min bell, hihi. Blev en del skratt som vanligt, du är underbar vännen! Efter det gick jag upp till lägenheten igen och gjorde lite mat med adam, eller fick bli smörgås och nyponsoppa idag, shit så längesen jag åt det, va riktigt gott! När jag var och handlade lite så va jag faktiskt gullig och köpte ett lottpaket till min underbara pojkvän, tyckte han förtjänade det! Men blev bara 20 kr i vinst så de va lite tråkigt! :( men aja bättre lycka nästa gång som man brukar säga. Nä nu tror jag jag ska gå och duscha. Ciaaoo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0