Då har även denna dagen gått!

Efter jag ätit middag idag fick jag för mig att baka en tårta, haha. Varit sugen på sån crisp tårta länge nu! :) bror min hjälpte också till faktiskt han som kom med idén. Hållt på med den typ hela eftermiddagen, bottnen och de ska va i ugnen as länge. Men hann med att gå en runda med bella mellan också, va riktigt skönt att komma ut lite. Sen vid halv 7 åkte jag, adam, filip och amanda till unnaryd för att kolla på herrarnas innebandymatch. Dem vann med typ 11-2 eller något så det va riktigt bra. Nu är man hemma igen, men blir nog sängen snart ska bara smaka en bit tårta innan och se om den blev god, hihih!  Sovgott mina läsare!



Kommentarer
Sophie =D

åååh, så god den ser ut att vara! :) recept?

2010-10-27 @ 18:38:22
Evelina

Sv: Ska se om jag kan lägga in receptet någon dag sophie! ;) <3

2010-10-27 @ 22:57:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0