buhu vad helgerna går fort

imorgon är det måndag igen, och det innebär faktiskt jobb för mig. Fast börjar inte förrens vid kvart i 11 så det är ganska så skönt. Men sen jobbar jag till halv 7 också :o så rätt länge. Men jag har haft en bra helg iallafall, varit med bella och sophie, treeevligt! Va några som sov hos adam, sov fan 5 i en säng :o så man har ju inte sovit allt för bra så ska bli skönt att sova i sin egen säng inatt. Idag har jag, adam, bella och gustav varit i fbg och kollat på fotboll, hbk-falkenberg, j-lag typ. Va jävligt kallt iallafall så ångrade oss rätt snabbt när vi kom dit. Matchen var inte särskilt rolig heller för den delen. Så har min helg varit! Klockan är inte ens tio men blir att sova nu ändå, eller om en stund. Så säger väll godnatt nu, vi hörs imorgon antar jag. Får se om jag orkar skriva innan jag drar och jobbar eller om det får bli ett inlägg på kvällen när jag kommer hem. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0