Blev sent igår :*

Kollade på 2 filmer hos tobias, kmr inte ihåg den första men den hette typ day and night elr något och sen så såg vi på björnbröder, för jävla bra! :D haha. Det var trevligt iallafall! Sen åkte vi hem vid 1 någon gång och bytade bil, och tog en macka för vi var riktigt hungriga. Sen åkte vi direkt till stan och hämtade lite grabbs, körde hem dom och sen åkte vi hem till mig och sov! Vi somnade på direkten båda två. 

Irriterar mig att jag inte kan få bli frisk snart, hade så gärna velat träna idag.. men måste vila! :( så får se hur det blir, kanske inte går över till smålandsstenar iallafall.. har funderat och det blir kanske lite mycket att åka dit 3 ggr i veckan sen.. aja får se sen. Ska åka till ikea idag istället iallfall, för hatar att inte ha något att göra. Söndagar är sjukt tråkiga annars.. ska göra om mitt rum har jag tänkt måla om och lite så och köpa lite nya mysiga saker dit! Älskar att ändra om (a) hihih. Ja det var nog allt jag hade att skriva nu, så vi hörs väll senare. KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0