BIO - hämnden

Vid 7 ikväll så ska jag på bio här i hylte.. med adams syster och pappa. Vi ska se på filmen hämnden.. hoppas den är bra för den är nästan 2 timmar lång. Va ett tag sen jag var på bio, mysigt när det är så tråkigt väder med. Måste nog duscha nu innan också för det orkar jag säkert inte när jag kommer hem, får lägga mig lite tidigare idag med eftersom jag ska jobba imorgon. Så det blir jobb torsdag, fredag och söndag för min del. Nä ska äta lite och fixa mig och sådära nu, lite senare ikväll får ni veta vad jag tyckte om filmen.


jag och underbara amanda ♥ finns alltid för dig det vet du!



Kommentarer
Anonym

du är underbar vännen! finns alltid här för dig med! är så glad att jag har dig, du är bäst! älskar dig gumman<3

2010-10-28 @ 19:23:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0