Work !

Är på jobbet nu har lunchrast så passar på att skriva lite här. Orkade inte skriva sen på kvällen igår, va så trött. Åt pizza och spelade buzz med mamma&pappa, Adam vann en gång och jag en gång tror jag? Haha kommer inte ens ihåg fast är säker på att jag vann iaf. Sen gick vi och la oss, jag började ju redan 7 idag, och ska jobba till kvart över 4. Sen blir det lugnt ikväll och så är det ju ensam mamma söker, längtar! Så spännande. Får hoppas det går bra för älsklingen idag med, han ska spela inomhus cup eller något..hade velat vara där och kolla men kan ju inte idag tyvärr :/ Jaja, va bara 2 matcher idag så. Men vi hörs när jag kommer hem, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0