Upp och ner, ner och upp.

Ibland känns livet hur jäkla bra som helst men ibland gör det verkligen inte det. Idag har dagen inte varit särskilt bra, elr ja upp och ner som sagt. Bröt ihop innan idag, vissa dagar tål man ingenting. Men nu är jag på bra humör igen iallafall. Så nya tag imorgon och jag hoppas dagen blir bra. Tror det får bli gymmet imorgon också om jag kan röra mig dvs, haha ;) Va i brännö innan idag med lillebror, vi lämnade våra datorer till hans kompis pappa, så han ska fixa det nya windows 7, så har suttit i princip hela eftermiddagen och lagt över massa bilder och skit på skivor och usb. Jäkligt jobbigt måste jag säga. Nu ska jag dra mig, loveee!


jag älskar min mamma, du betyder så himla mycket för mig ♥



Kommentarer
Anonym

Älskar dig gumman! <3<3<3

2010-11-09 @ 12:28:16
URL: http://bellafarago.blogg.se/
amanda

älskade vän, jag finns hela tiden. Dag&natt, hoppas du vet det. Att du kan ringa,messa eller vad du vill när du vill! jag vet att du är stark och fixar allt, och om inte fixar vi det tillsammans! ÄLSKAR DIG MIN FINA FINA VÄN!<3

2010-11-09 @ 18:17:17
URL: http://amandawencel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0