Tvätta, stryka, städa, gå ut och gå, laga mat..

Har varit fullt upp hela dagen känns det som, tog en paus i det hela och gick ut med nikki, lova och molly som nikki passade. Tog lite tid innan dom blev vänner, eller vänner och vänner.. lova är ju alltid så rädd av sig. Sen lagade vi pommes och kyckling hos nikki, gott. Det gör dagen så mycket bättre att bara träffas en liten stund..blir så uttråkad av att bara sitta hemma så det är inte sant. Nu är nog tvätten färdig snart med så jag kan hänga upp den. Pratade nyss med mamma med och dom är på väg hem nu, men det går inte fort sa hon, usch tycker inte om att dom ska åka ända från gävle och hem när det är sånt väglag som det är.. men finns ju inget att göra åt. Nä ska fortsätta med allt jag har att göra nu tänkte jag, lite senare ska jag lägga upp bild på mina 2 senaste köp tänkte jag. Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0