Trevlig kväll igår!

Sorry för att jag inte bloggade igår, men hade verkligen inte tid. Det var fullt upp hela dagen med allt som skulle fixas. Blev lite förfest hos adams familj innan vi tog bussen till brännö och årsfesten. Det blev en riktigt trevlig kväll med goa människor. Vi tog bussen hem vid ca 01.00 någon gång, elin och jonatan hängde med till adam och sov där också. Snart kommer pappa och hämtar mig och adam, vi ska dit och äta lite middag. Jag är riktigt hungrig, så hoppas att mamma lagar ihop något gott, hihi. Annars idag blir det lugnt, jag ska nämligen upp och jobba vid 7 imorgon. Nä nu får jag göra mig klar för mamma ringde precis och sa att pappa kör strax. Vi hörs sen.


Får bli en bild från studenten som jag hittade på min skoldator, som numera har blivit adams dator. Tänk vad tiden går fort ändå, snart gått ett halvår sen jag slutade skolan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0