Snart kanske jag får känna mig lite mer fri....

Har varit och kollat på en bil idag i falkenberg..  jag, pappa & mamma. Vi börjar känna att de kanske är lite jobbigt att endast ha en bil..  jag måste ju hela tiden anpassa mig till när dom ska ha bilen så kan ju inte riktigt ta den när jag vill. Men snart så kanske jag kan det :) HAPPPYYY! Får se ikväll när vi diskuterar hur vi ska göra. Älskar verkligen mina föräldrar mest i hela världen, fast dom kanske inte alltid tror det.. visar ju inte alltid min bästa sida kanske! Haha, men vem har inte humör liksom. Just nu håller jag på att måla om mitt rum, ska måla det helt vitt. Har nästan vitt nu fast ändå inte. Sen har jag ju en brun fondvägg också men den får nog bli vit den också. Kommer bli skit bra när det är helt klart tror jag. Nu ska jag ut och gå med min älsklings bella. Byee!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0