Nu ska jag komma igång med träningen !

Bestämde mig igår för att orka palla mig upp till gymmet, kusinen tränar ju där också så imorse gick jag dit samtidigt som honom, hehe. Sprang, och tränade armarna och benen lite. Ska försöka gå dit iallafall varannan dag om inte varje dag, sen ut och gå en gång hemma varje dag också. Så får vi väll se om det visar något resultat! Vill ju gärna komma i alla jeans som jag har som jag nu inte kan använda :/ hade typ 25 i byxstorlek innan och nu har jag fått gå upp till 27 igen. I eftermiddag vill filip att jag och han ska åka in till stan, för han behöver nya inomhusskor.. men frågan är om jag orkar det? Känner inte alls för att åka in till stan just nu. Men får la se om jag ändrar mig. Nu ska jag plocka iordning på mitt rum och bädda till sängen. Hörs sen! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0