Motiverad !

Gick upp strax innan 9 idag, sen var det meningen att jag skulle dra upp till gymmet men jag hoppade det. Kände mig trött i kroppen så bestämde mig för en lång promenad med lova istället, gick förbi mormor & morfar så gick in och hälsade på dom en stund, lova var överlyckig för när vi är där får hon alltid massa gott, skinka, korv osv. Sötan! Tänkte faktiskt på mamma och pappa också för hade jag gått till gymmet hade lova stått utanför deras dörr och gnytt typ.. bäst att inte väcka dom när dom har jobbat. När jag kom hem gjorde jag pasta och kassler till middag och om en liten stund kommer nikki över och då ska vi ut och gå en runda, blir kanske en sväng inom klädhörnan också och se om dom har något fint. Vi hörs senare, puss!


Gammal bild, hihih. Vilken schteekare man va.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0