Min blogg är tråkig!

Känner att min blogg verkligen suger just nu.. finns inget roligt att skriva. Men det kommer väll. Har ju bara målat hela dagen så inte hunnit sitta här, fast har hunnit va på ett möte en liten stund med. Får väll se om man börjar spela fotboll i torup/rydös damlag.. haha som jag velar! Men blir nog inte att gå tillbaka till hylte igen iallafall. Jaja, ska försöka få lite ordning på mitt rum nu, så gott det går iallfall. Förresten jag glömde ju säga att på fredag så ska vi hämta bilen... wihoooo! En egen bil är inte helt fel..  eller den är ju mammas fast jag kommer ha den mest och bror min ska ha den att övningsköra med också  ;) nä nu får jag allt ta och dra mig, vi hörs imorgon. Kommer bild på rummet så fort det är färdigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0