Julskyltning

I morse vaknade jag & adam upp i halmstad hos elin och jonatan, blev att vi åkte dit igår istället för innebandyn. Åt pizza kollade på tv, och spelade kort. Sen så sov vi över där. Åkte hem tidigt i morse. Sen har jag och adam gått lite på julskyltningen här i hylte, tog lite lotter och vi vann faktiskt på alla ställen vi tog på ;) sen åkte vi upp och kollade på volleyboll. För en stund sen kollade vi på ensam mamma söker.. så spännande det var .. blev som man trodde, men efter man sett på extra avsnittet blev man ju lite besviken.. linda och christian va inte tillsammans längre, och emma och jimmy va det också något med.. sååå tråkigt. Måste kolla på tv3 play imorgon. I vilket fall som helst så är det tråkigt att det är slut nu. Men men, nu ligger vi och kollar på beck iaf, ska sova om en stund. Imorgon blir det nog gymmet på morgonen tror jag. Sen på eftermiddagen ska jag jobba 2 timmar på dagis. Tur att det är nära och bra. Men vi hörs imorgon, sweeet dreeeeams ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0