Jag ser det snöar..

Är rätt vitt ute idag minsann, och det  snöar fortfarande. Det är rättså stora snöflingor också. Visst är det mysigt med snö men tycker det kunde väntat lite till innan det kom, hehe. Här är de då ingen som skottar vägen heller, så fryser det på så blir det inte roligt kan jag lova. Jag måste snart gå ut och skotta trappan och ingången, väldans tråkigt, mamma och pappa är ju inte hemma och filip i skolan. Känner mig lite ensam om dagarna faktiskt, gillar att det är folk runt omkring mig hela tiden, haha. Jaja, tänkte gått upp till gymmet idag med, men har inte lust att ge mig ut i detta vädret, är så varmt och skönt inne. Jag undrar vad jag ska hitta på idag? Någon som har något bra förslag på vad jag kan göra? Baka, städa .. det är typ de jag kan komma på just nu. I eftermiddag hänger jag kanske med älsklingen till stan, eller beror på vädret men det är ju roligare än att sitta hemma. Kan ju åka och kolla lite i affärer eller något när han tränar.


Får bli en härlig snöbild.                Bilden är tagen från google.se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0