Har hunnit med både ullared & stan idag

I förmiddags åkte jag och mamma till ullared, va skit mycket folk.. fick typ panik där inne haha. Köpte typ det vi skulle ha och sen gick vi ut. När vi kom hem va vi as hungriga så vi beställde en kycklingtallrik och delade på. Mysig dag med mamsen ♥ Sen efter det så blev det att åka direkt till stan, adam skulle träna med halmia och jag tog med mig nikki på lite shopping, när vi kom in så såg vi att det var 50% på allt på bik bok så där va vi nog i en timme säkert, haha. Men köpte bara en tröja och en tunika.. tyckte inte dom hade så värst mycket fint. Sen snabbt till HM innan det stängde, bytade min klänning till en storlek mindre. Sen provade jag den tröjan jag ville ha över men det blev inte bra, så får väll va utan. Aja blir säkert bra tillslut. Till sist tog jag och nikki en fika på roberts, va skönt att sätta sig ner efter allt man gått idag. Tack för att du hängde med gumman. När jag och adam kom hem sen vid 8 fick jag färga hans hår, tror det blev bra iallafall.. får hoppas det. Känner mig helt slut nu så idag kan jag förhoppningsvis somna och sova längre än till halv 6 imorgon. Bilder på mina köp får ni imorgon om jag hinner är mycket att fixa imorgon.  Godnatt & sov sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0