Godmorgon på er!

Har sovit ända till 11 idag, inte så ofta jag gör det! Men blev ganska så sent igår, hade en mysig kväll hos sophie, kul att vi fick komma ♥ får bli snart igen tycker jag. Elin åkte ur idol, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Känns inte som jag har någon riktigt favorit faktiskt, hehe. Mamma&pappa åkte precis till stugan och skulle kolla till det och till farmors grav tror jag ♥ älskade farmor. Funderar på om jag ska ge mig ut i det mindre roliga vädret och promenixa? Hmm, vid halv 3 måste jag iallafall vara färdig för du ska vi  till adams farmor och äta mat och sådär. Sen ikväll tror jag det blir att åka till falkenberg och kolla på ibk nissans herrar. Får se vad det blir av kvällen helt enkelt. Ni får ha en bra dag, så hörs vi nog sen! Ni får ha en underbar dag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0