fredag / lördag

Blev aldrig att jag bloggade igår, är ju så vissa dagar. Va med Lova och tog spruta på förmiddagen, och sen åkte jag in till stan med linnea på dagen..mysigt. Träffas ju nästa aldrig längre så va himla roligt ♥ fick med mig 2 par byxor hem fast ett par var mer som leggins, men va ju 30% på vila så båda kostade 300 kronor. Sen köpte jag en tröja till mig också och en till adam. Sen senare på kvällen åkte jag och adam till rydö och åt god mat och kollade på idol, så kvällen blev också väldigt mysig, en bra fredag. Sov hos adam inatt men nu är jag hemma och när jag kom hem säger pappa fattar du hur man ska koppla in detta bredbandet.. " han tror att han har bytt till tele2 fast bredband" men när jag kollar på det så har han beställt ett mobilt bredband.. han ba vadå mobil bredband?? haha. Vi skulle ju inte ha något mobilt säger han då.. så han har la inte fattat riktigt när han pratat med dom på tele2 och så har han tackakt ja. Men nu ska vi behålla det ändå, hihi. Kan ju va bra att ha när man är i stugan och åker iväg och så, och det skulle kostat 169 men nu kostade det 99, efter att jag ringt till tele 2 x-antal ggr, tänkte att det är lika bra jag ringer eftersom han inte förstår sig på det där riktigt xd så duktig jag är! Snart ska vi äta mat och jag ska duscha, i eftermiddag blir det nog att åka till falkenberg och kolla på herrarnas innebandy match. Oj vilket långt inlägg det blev nu, hoppas ni orkar läsa det.
Puss på er snyggggisar! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0