En bil rikare!

Gick upp typ halv 8 eller något idag, gjorde iordning mig lite och sen åkte vi till falkenberg hela familjen. Hämtade bilen som vi köpt, hihi. Äntligen har vi 2 bilar så man kan ta sig vart man vill .. mamma&pappa är bäst och det vet dom! ♥ sen åkte vi till team sportia och intersport, blev ett par inomhusskor, riktigt sköna. Tack mamma! Nu är vi hemma igen, lite senare ska jag åka till rydö och hämta en hylla som adams pappa fixat till mig, men trög som jag är så sa mamma på vägen hem från falkenberg - Har du kollat hur hög hyllan är? Ehhh, nej. Klart den går in i mitt rum. Men mätte nu och hyllan är 1.90 och mitt rum är fan med listerna och allt 1.90 på höjden :o uh. aja pappa får såga eller något, fixar sig väll hoppas jag. Detta är bara så typiskt mig...  ska strax äta och sen idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, blir la att vara hemma med familjen och kolla på idol.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0