4 november

På förmiddagen idag var jag hos tandläkaren och efter det åkte jag och mamma te zoo butiken och köpte mat och en liten present till Lova eftersom hon fyller år idag. På eftermiddagen åkte jag och adam till halmstad en runda, fast va inte där alls länge. Skulle kolla efter inomhusskor men hittade inga som jag gillade riktigt, elr kanske. Men ska kolla i falkenberg imon istället. Hittade även en klänning som jag tror jag ska ha på årsfesten :) men inte säker än. På vägen hem stannade vi och åt lite hos adams farmor, alltid lika gott ;) nu är det snart dags att gå och lägga sig, har kollat ett avsnitt till av paradise hotell på datorn, så nu blir de la att vänta tills nästa vecka med att kolla. Nä ska sova nu så att tiden går lite fortare...  FÖR IMORGON VET NI, DÅ SKA VI HÄMTA BILEN!!!! Can't waiiit! Så blir antagligen att gå upp vid 8 eller något imorgon. Får se när dom kommer ner och väcker mig. Godnatt kära ni! Love from me!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0