3 november

Har inte gjort speciellt mycket idag känns det som, mest bara varit! Gått runt i mjukis hela dagen. Sov på luftmadrass inatt med eftersom pappa håller på att fixa i trappan och jag pallar inte gå ut på morgonen när jag vaknar.. haha så bättre att sova uppe. Ska sova där inatt med, men imon kan jag förhoppningsvis sova på mitt rum igen, fast kan jag ju nu med men pallar inte. Skrev klart mitt cv och personliga brev idag också så får se om jag får svar på det jag sökt eller inte, kan ju hoppas. Hannah hjälpte mig lite med, hon är för snäll hon! ♥ Sen har jag i princip bara grejjat på mitt rum, målningen är klar och allt börjar komma på sin plats. Imon ska jag nog beställa en väggtext (a) ska lägga in bild på den då. Bella var här en stund innan också men vi gjorde inget speciellt med bara trevligt med lite sällskap. Nä nu ska jag springa upp och lägga mig, ska upp tidigt för att åka te tandläkaren imon. Får se mer vad som händer imorgon men just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra :/ aja, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0