22 november

Gick upp redan vid 8 idag, hade nog kunnat sova längre men Lova vaknade då, skulle ändå upp och säga hejdå till mamma och pappa, hehe. Sen hängde jag med davve & fille till gymmet och svettades lite. Va riktigt skönt att röra på sig lite, nu när man vräkt i sig massa gott i helgen. Sen efter det direkt hem och laga mat till adam. Fick bli bacongryta och pasta, det blev riktigt gott faktiskt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i eftermiddag, måste iallfall handla mat tror jag. Får kanske ta fram mina bakkunskaper och göra något gott. Jag får se vad jag har lust med sen.



Kommentarer
GUEVACCI

Hellu, drar igång "veckans blogg" anmäl dig om du vill! :)

2010-11-22 @ 13:40:34
URL: http://guevacci.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0