skolan var de ja

va inte så jobbigt som jag trodde att gå upp i morse,
lektionen gick rätt fort, åt faktiskt i skolan idag med,
så jag och petra tog halv 1 bussen hem.
vi gick på stan en stund och kollade lite,
haha, hände en rätt rolig sak också haha,
en buss körde förbi och innan dem kommit förbi så gör den ifrån
sig värsta höga ljudet, pssshhhhht.. och då menar jag as högt :o
vi blev as rädda, båda typ hoppade upp i luften xd
ne okej inte riktigt men iaf nästan (a)

men nu är jag hemma igen iaf,
ska gå över till nikki när hon kommit hem,
typ nu vid halv 3 :)



akon bacon får ni höra på köpet! :) goooood!



Kommentarer
Petra

haha jaa herregud vad rädda vi blev :P

2010-05-04 @ 14:45:28
URL: http://wellingtons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0