jäkla smarto

Åkte kvart över 11 bussen hem från skolan.
Men när jag kommer hem så kommer jag inte in för att
mitt smarto till lillebror glömde lägga ut nycklen innan han gick på morgonen.
Jag blev såklart as sur, haha. Sen svarade han ju inte på mobilen heller.
Men ringde till mormor&morfar så morfar hade nyckel. Så jag och Lova åkte
med hem till dom en stund. Fick mat och så där, gott!
Min morfars bror från Haparanda var där med och hans son Filip.
Så fick träffa dom också, roligt. Vi va ute och gick en runda och fikade, mys!

Sen hämtade Adam mig och då åkte vi till torup och fixade lyset på hans bil,
sen åkte vi inom rydö en snabbis också.

Nu ska jag bara softa fram tills träningen (y) 
Puss

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0