JAG ÄR GLAD !

Sorry för jag inte skrev igår kväll, men blev så sent!
Men dom förlorade iaf med 3-2 tyvärr.

Idag har jag varit i skolan en stund, lämnat in datorn och så.
Men ska hämta den igen på fredag tror jag.
Vi får ju behålla datorerna, men dom är inte så mycket att ha efter 3 år.

Sen har jag faktiskt varit duktig och lagat mat till mamma och pappa.
Gjorde kycklinggryta och klyftpotatis, blev faktiskt jätte gott.
Pluspoäng till mig, har även dammsugit och så.
Jag måste typ vara guds bästa barn eller något (a) Eller vad säger du mamma?
Okej kanske inte alltid men ofta tycker i alla fall jag.

Sen har jag varit på expert med pappa, och GISSA VAD JAG SKA FÅ? (a)
En SYSTEMKAMERA i studenpresent då :) hoppas nu att den är bra.
Ska hämta den redan imorgon, hihi. Så får den lite för tidigt. GLAD!





Kommentarer
Mamsi

Mmm vad maten var god! Och visst är du en duktig dotter när viljan och tiden finns! Tack <3

Love you always...

2010-05-26 @ 19:11:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0