hemma igen

Har ju varit i stugan från igår tills idag, varit fisketävling och lite sånt.
Så vi va ute på sjön igår och fiskade och så. Va jättefint väder också ju. 
Gissa vem som va den ända som fick fisk? (a) haha. 
Fick fan en gädda, fast den var rätt liten, men blev 2:a på den. 
Så vann typ 100 spänn så inte så mycket. 
Men mamma och pappa fick ta emot mitt pris för jag va tvungen och åka hem tidigt. 
Har ju jobbat 3 timmar på malmagården idag, och det gick bra. 

Så var hemma vid 5 typ och sen dess har jag suttit och pluggat. 
Var tvungen att göra klart min samhälls uppsats för betygen sätts idag eller något. 
Så nu har jag skickat in det så nu har jag inget kvar att göra, tror inte det i alla fall. 

Käkade nyss grillat med, gött! Men nu ska jag åka ner till ica och köpa godis (a) 

Hörs sen kanske, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0