godnatt..

dagarna går verkligen fort,
känns typ som det var nyss jag vaknade haha!
hinner inte ens med att göra allt det jag ska,
alltid är det något.. typ fullt upp varje dag.
fast alltid kul när det händer saker, bättre än och
sitta hemma och inte göra någonting! :)
va förresten på ica idag, och frågade om min semesterersättning,
eftersom jag jobbade där förra sommaren, så den ska jag få denna månaden.
greeeat, blir typ 2000 kr rikare då (y)
det som suger är att det typ är 2 veckor kvar tills lön och studiebidrag,
och det är rätt så tomt på mitt konto just nu kan jag säga.
förstår inte vart pengarna tar vägen, haha.
nog tjatjat om det, nu ska jag sova.
så sov så gott alla så hörs vi imorgon ♥



Kommentarer
Adde o fille

sexig bild bruden ;)

2010-05-13 @ 22:26:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0