stan och jobbet

tog bussen in vid tjugo i 9,
lagom trött sådär.
gick inom body shop en stund innan de andra affärerna öppnat,
va ju inne redan tjugo i 10, och skulle börja 11
eller ah de trodde jag, men de va visst 12.
så kunde sovit längre och tagit en buss vid 11 in typ,
så himla irriterande, men va ju inget och göra åt då.
fick gå på stan 2 timmar istället, men va ett tag sen jag gjorde de så. 
helt okej, köpte ett linne och en t-shirt och en ny foundation,
får hoppas den är bra, va någon ny som kommit! 
sen jobbade jag ju då 12-15, sen gick jag i stan lite till te 4,
sen åkte jag hem med adams mamma och syskon,
skönt att slippa åka bussen (a) så segt!

ikväll gör jag ingenting, moster och kusinerna är här nu.
är sjukt trött så blir nog att jag lägger mig tidigt!
orkar typ inte göra något, fast har inte lust heller.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0