städat och klart

så duktig jag har varit nu!!!!
städat både mitt rum och toaletten utanför,
har typ flyttat ner alla mina saker från toan där uppe
till den här nere.. har ju liksom en egen,
så varför inte använda den? blir super bra
så tänkte slänga in lite bilder på mitt rum,
fast dom är sen förra gången jag städade
men det spelar ju ingen större roll.

 
 
inte världens bästa bilder.. men dem får duga.
man trivs så mycket bättre i sitt rum när det är städat,
är mitt rum stökigt klarar jag fan inte av att va där typ.
haha sån är jag :) nu ska jag ta mig en dusch
man känner sig så äcklig när man städat haha.
sen ska jag faktiskt gå upp till hallen
där p92 har match i innebandy. ^

hej så länge




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0