lång eftermiddag

har jobbat fram tills nu typ, elr kom hem för en halvtimma sen.
bara 2 dagar kvar nu, sen har jag lov (a)
ska bli härligt!
.. frågan är vad man ska hitta på då.
på fredag är det iaf den årliga äggaspelen,
och jag ska spela, jag och linnea har fixat ihop ett lag.
det är vi 2 och massa burseryd, broaryd och ss bor typ ;)
så de är ju hela fredagen.. sen på lördagen är det byås,
och även då ska baren invigas hos mackan, så där blir det förfest
och kanske även efterfest, vem vet! :)
så helgen är verkligen något att se framemot.

nä nu ska jag nog ta och duscha, och fixa iordning så allt
är klart tills imon. fixa mat och mackor!
imon börjar jag klockan 7 så blir uppstigning tidigt.

nu sätter jag nog punkt här.
får se om jag skriver mer ikväll eller imorgon.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0