känner mig helt seg

okej har kanske mig själv att skylla,
går man ner och lägger sig i sängen så blir man det.
haha eller iaf jag, skulle kunna somna här nu typ,
fast det är nog inte så bra, då blir de svårt att somna sen typ
nähä, funderar starkt på att gå ut och gå en runda igen,
med lite go musik i ipoden, fast orkar jag? - JO det gör jag!
sen in och duscha och fräscha till mig lite,
good ideeeaa, får se om de blir någon mer uppdatering idag
bättre att skriva när man har ngt vettigt att berätta, right?
hörs senare eller imorgon

puss på er sötisar


Kommentarer
alex

Hej , läste nyss din blogg tyckte den var jättebra!

Hur är det med dig? ;)

2010-03-10 @ 10:10:52
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0