härligt väder

kom precis hem från torup,
har ju varit och klippt mig och färgat lite! :)
sen gick jag te min moster en stund
fick jätte god fika (y) gottgott!
tog bussen hem vid halv 3 sen..
så nu är jag hemma igen
adam kmr en stund snart
och sen ska jag ut och gå med linnea
och vid 6 ska jag och träna med amandisen! <3
sen senare ikv ska jag kanske agera lite taxi,
haha åt kusinen.. får väll se om han hör av sig igen.
och sen så ska linnea sova här inatt (a) hihi
va längesen vi träffades nu så är på tiden.

för övrigt är jag på toppen humör idag :D
inte ofta jag är det, men idag är jag det!
måste vara vädret eller ngt! :)
men ni får ha en fortsatt bra dag
uppdatering blir det senare och lite bilder!

kram på er så länge ♥


haha bjuder på dennna idag, yaaaay :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0