fredag

och jag är sjuk... jippieee.
tror inte de blir någon praktik idag faktiskt.
imon ska jag jobba i stan,
så hoppas verkligen att jag mår bättre.
för jag måste jobba de få timmarna jag har,
så jag får ihop lite pengar iaf.
sen har jag praktik på söndag med,
ska jobba sk. delad tur,
så först 7-13 och sen ledig 2 timmar,
sen tillbaka och jobba 15-21 tror jag.
kommer nog bli ganska jobbigt,
söndag som vanligtvis är en sooft dag! :) haha.

ligger fortfarande i sängen,
och jämte mig har jag katten och hunden.
dom har visst hittat hit båda två.
filip är i skolan och mamma och pappa jobbar,
så är helt ensam hemma.. tråkigt.
så får la göra mat sen, är fan hungrig!
får bli något enkelt för något avancerat orkar jag inte.

men nu ska jag väcka de små liven. hihi.
puss på er!


Kommentarer
Ostmannen

Varför har du en så liten bild på headern?

2010-03-26 @ 14:14:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0