dålig uppdatering

men va typ fullt upp igår, elr ja.
kollade ju fotboll och sen på kvällen blev de fest,
elr vi va någa i torup vilket va trevligt :)
missade ju fan mello också, men orka att hon anna vann,
kunde la fan varit ngn annan som vann,
okej att låten är fin och så.
men jag tyckte nog faktiskt eric saades låt,
han ser rätt bra ut med :$ hihi.



jobbigt att man inte är ledig imon också.
elr ah jag vet ju inte ens om jag ska te praktiken imon,
har ju inte fått schemat som hon skulle skicka,
så har typ panik nu..  men de löser la sig.
jag får la gå dit vid 7 och se om det är någon helt enkelt.
pinsamt typ, hahaha.
men har inget mer att skriva nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0