3 januari

har inte riktigt hunnit skriva idag
så får ta och skriva allt nu ist =)
men åkte iaf bil in till skolan med petra idag och hem,
as shyyyst att jag fick åka med <3
men fick iaf våra studentmössor och min passade bra,
va lite nervös där ett tag att den typ skulle va för stor elr för liten
men icke sa nicke :D:D
ah sen när jag kom hem hade linnea lagat mat te mig
egna klyftpotatis, bacon lindad kyckling och sås,
sen vitlöksbröd till det.. muuums!
sen kladdkaka och massa gott efter det,
kollade på grease samtidig.. <3
sen fick jag födelsedagspresent oxå,
2 jättefina armband som hon gjort själv
så liksom ingen som har likadana som mig (a)
tack bäästaste vän :* <3
sen gick vi ner en runda på samhället
köpte en trislott som vi ska börja köpa nu 1 gång i veckan
och hoppas att vi vinner ngt, blev dock ingen vinst idag
men de kommer.. kan ju hoppas vi vinner lite till vår resa :)

nä nu har jag skrivit på tok för mycket..tror inte ens ni orkar läsa :o
så jag sätter stopp här.



Kommentarer
Petra

hihi :) klart du får åka med. Hoppas jag får åka med dej nästa gång ;U <3

2010-03-03 @ 20:03:09
URL: http://wellingtons.blogg.se/
matilda

OKej :) väldigt fin blogg!

2010-03-04 @ 14:15:21
URL: http://qwentus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0