11.48

ligger i sängen fortfarande, eller sitter rättare sagt.
har lagt till lite på mitt natur arbete om solen,
så nu får det nog va bra, orkar inte mer
vill ha vg helst men får jag inte de så äre fan skitsamma då
skulle ju varit inskickat för längesen men jag har ingen
motivation till att plugga överhuvud taget xd

sen ska jag nog träna med linnea :) längesen vi sågs nu.
sen ska jag även rensa garderoben med mamma,
har så jävla mkt kläder så de får inte plats
och grejen är att jag använder inte ens hälften av allt :o
så blir nog att slänga en hel del, eller ngt.

sen senare ska jag försöka lägga in lite bilder på
de jag köpte i gbg :) va iofs inte mkt kläder,
typ 2 tröjor haha.. men men.

nu ska jag upp och käka lite, vrååål hungrig!

skriver mer sen! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0