Usel match

Idag gick det verkligen inte vägen alls, förlorade med 4-1 tror jag.
Snyggt mål av Tilda iaf.. på en hörna :)
Va varmt som fasen i stan ju.. här hemma regnade det.
Nu får vi ladda om till nästa match.. OCH VINNA!

Hatar mitt lår just nu, blir fan aldrig bra.
Vet inte om jag ska träna eller låta bli att träna för att de ska bli bättre.
Vill ju träna.. men får se. 

Ska snart hem till mamma och pappa och äta grillat, det ska bli gott!
Är riktigt hungrig... blir kanske lite bilder från matchen sen.
Orkar inte nu, för mitt huvud dunkar så en panodil hade inte varit fel heller ;)
Nä nu ska jag sluta skriva för jag klagar bara.. haha.

- Hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0