Puh, nu är jag trött

Känns som det varit en lång dag idag, jobbat till 21.
Men det gick bra och jobba. Men alltid skönt att komma hem.
Imon blir det upp tidigt igen, ska in till stan och jobba 12-16.
Får se om jag åker buss eller bil in.
Tråkigt att jobba när det är fint väder, men får tänka att det är pengar.
Imon början rean på body shop också och det är roligt. Är en del jag ska
köpa faktiskt. Bland annat hallon body lotion som luktar hur gott som helst (a)
Ska nog köpa på mig ett butter och en lotion till och med, hihi.
Kostar ju vanligtvis 165 kronor men nu på rean endast 85, hur billigt är inte det!

Nä nu får jag nog säga godnatt, så hörs vi imorgon ♥




Kommentarer
sandra

fan vad söt du är evelina! <3

2010-06-16 @ 23:06:02
URL: http://saandrich.blogg.se/
bellis

Finast<3

2010-06-17 @ 10:50:42
URL: http://bellafarago.blogg.se/
Mami

Du ser jättefräsch o gullig ut, verklligen mysig! Ha en bra dag min söta! <3

2010-06-17 @ 12:13:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0